čtvrtek 18. února 2016

Kremrole

Ahoj, dnes tu pro Vás mám můj legendárně první recept. :D
Bude to recept na kremrole, které mám hodně ráda.
Takže jdeme na recept :-)
Jinak obrázek je můj, není můj je odtud. 













TĚSTO:

 Hl. mouka = 350 g
 Hera = 1 ks
 Smetana na šlehání = 120 ml


NÁPLŇ:

Bílek = 4-5 ks
Cukr krupice = 280 g



NÁVOD:


Mouku, heru a smetanu zpracujeme v těsto, které dáme do lednice aspoň na hodinu a půl odležet. Potom válíme placky z kterých krájíme 2 cm široké a cca 20 cm dlouhé pruhy. Namotáváme je na kovové trubičky tak, aby se kraje překrývaly. Pečeme v troubě do zlatova na cca 180-200 stupňů. Náplň: Z bílků a cukru šleháme nad párou sníh, dokud nezhoustne a nezesklovatí. Kremrole naplníme a máme hotovo :-)


Dobrou chuť přeje Teri :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat